thedyolf
Dark Stone
Dark Stone - Officier items:
I have made 37 posts
Post by thedyolf on Mar 22, 2015 15:43:56 GMT 1
Ja jongens, ieder zo zijn favoriet in RS3. Sommige zijn die-hard skillers met combat 3, terwijl andere nog een hoop skills level 1 hebben maar wel al tegen de combat 138 aan lopen. Een questcape, veel werk of juist super leuk om te doen? Allemaal heel persoonlijk. Ik zelf vermaak me het meest met skillen. En combat vind ik op dit moment maar niks. Ik vroeg me af hoe jullie dat allemaal vinden?
|
|
ßurning
Administrator
Dark Stone - Owner items:
Bezig met darkstone clan boards
I have made 167 posts
Post by ßurning on Mar 22, 2015 15:46:34 GMT 1
Ja jongens, ieder zo zijn favoriet in RS3. Sommige zijn die-hard skillers met combat 3, terwijl andere nog een hoop skills level 1 hebben maar wel al tegen de combat 138 aan lopen. Een questcape, veel werk of juist super leuk om te doen? Allemaal heel persoonlijk. Ik zelf vermaak me het meest met skillen. En combat vind ik op dit moment maar niks. Ik vroeg me af hoe jullie dat allemaal vinden? mijn ervaring is dat botters en vals spelers merchen gebruiken als smoes om hun rijkdom teverklaren ik ben een skiller!
|
|
lukas
level 1, Squire
Ingame name: Cartesian
I have made 7 posts
Post by lukas on Mar 27, 2015 17:24:50 GMT 1
Ik ben ook beetje van alles. Ik ga op dit moment voor max cape en heb quest cape. Maar ik houd het meest van skillen. Ik merch ook soms maar niet echt actief, doe vooral investments.
|
|
mit9
Dark Stone
items:
I have made 14 posts
Post by mit9 on Mar 28, 2015 8:52:03 GMT 1
Combat vond ik in het begin nog leuk voor rs3, na een tijdje vond ik al die abilities toch wel handig om te hebben.
Merchen doe ik niet vind dat maar niks.. verdien liever geld met slayer bijvoorbeeld.
Skillen vind ik opzich ook leuk om te doen.
|
|