mit9
Dark Stone
items:
I have made 14 posts
Post by mit9 on Mar 21, 2015 20:46:40 GMT 1
Tijdje terug eind oktober 2014 begon ik weer fanatiek RS te spelen. Toen had ik ongeveer 100.7m total xp en een total level van 1997. Inmiddels paar maanden verder niet verwacht zo lang vol te houden, ziet m'n account er heel anders uit vergeleken met toen. Ook komt het omdat ik een erg gezellige en actieve clan heb gevonden! Nu bijna 200m total xp om precies te zijn 198.95m xp, en een total level van jawel bijna 2300! Hopelijk nog veel levels te kunnen halen! Hieronder zien jullie een pic. met de stats van toen, ik kon geen pic. opnieuw maken op een of andere vage manier.
|
|
|
Post by abces94 on Mar 21, 2015 21:08:04 GMT 1
heel mooi mit en goed om te horen dat je onze clan leuk vind !!
|
|
ßurning
Administrator
Dark Stone - Owner items:
Bezig met darkstone clan boards
I have made 167 posts
Post by ßurning on Mar 21, 2015 21:17:30 GMT 1
Tijdje terug eind oktober 2014 begon ik weer fanatiek RS te spelen. Toen had ik ongeveer 100.7m total xp en een total level van 1997. Inmiddels paar maanden verder niet verwacht zo lang vol te houden, ziet m'n account er heel anders uit vergeleken met toen. Ook komt het omdat ik een erg gezellige en actieve clan heb gevonden! Nu bijna 200m total xp om precies te zijn 198.95m xp, en een total level van jawel bijna 2300! Hopelijk nog veel levels te kunnen halen! Hieronder zien jullie een pic. met de stats van toen, ik kon geen pic. opnieuw maken op een of andere vage manier. View Attachmentdie rs balk met je skills er in kan je toevoegen aan je profile edit profile personal en dan in je signature gooien dan verschijnt hij onder elke post (zo als mijn cape diem)
|
|
thedyolf
Dark Stone
Dark Stone - Officier items:
I have made 37 posts
Post by thedyolf on Mar 22, 2015 15:36:05 GMT 1
Gave vooruitgang Mit, ik ben ook flink vooruit gegaan want ik speel pas op dit account sinds een half jaar. daarvoor had ik total level 200 ofzo haha. Helaas ben ik mijn progress van andere accounts kwijt geraakt.
|
|