xtoxicxjuulx
level 1, Squire
I keep your photograph, and I know it serves me well. I want to hold you high and steal your pain,
I have made 2 posts
Post by xtoxicxjuulx on Mar 21, 2015 1:40:20 GMT 1
heey, ik vroeg me af naast runescape, van welke muziek houden jullie eigenlijk ? of waar luisteren jullie naar ? ik hou persoonlijk van dit soort nummers : youtu.be/hPC2Fp7IT7oof anders iets van vocal dubstep of dubstep opzich :3 als er maar bass of rock in zit ^^ ben benieuwd ^-^
|
|
thedyolf
Dark Stone
Dark Stone - Officier items:
I have made 37 posts
Post by thedyolf on Mar 21, 2015 12:15:25 GMT 1
Ik vind vrij veel muziek leuk. Maar toch heb ik bepaalde genres die me meer aanspreken dan anderen. Ik vind muziek als Metallica, Guns 'N Roses en Iron Maiden erg gaaf. Verder luister ik naar Muse en Queen veel, maar ook The Beatles, The Rolling Stones en Pink Floyd vind ik erg tof. Verder luister ik nog naar veel andere Rock en Metal. Ik vind bijvoorbeeld dat Hammerfall en Sabaton erg gave nummers maken. Binnen de melo-death metal vind ik As I lay dying en Children of Bodom het gaafst. Binnen de Black Metal vind ik Kalmah en Amon Amarth gaaf. Verder Luister ik ook nog wel naar Folk metal, Viking metal, Speed metal, Power metal, Industrial metal. Eigenlijk sta ik voor alles open. Het ligt erg aan mijn mood wat ik luister. Ik ga ook aardig vaak naar festivals of concerten, helaas sla ik dit jaar over wegens eindexamens. Dit nummer van Metallica vind ik erg gaaf, als iemand nog wat wil luisteren (ook al verwacht ik dat vrijwel iedereen bekend is met Metallica)
|
|
Deleted
I have made 0 posts
Post by Deleted on Mar 21, 2015 13:47:22 GMT 1
Depends on the mood I guess? Ik luister vaak rock, Jrock, Metal. Denk hierbij aan Fall out boys, Yellowcard, Breaking benjamin etc. xD
|
|
|
Post by calcitdix on Mar 21, 2015 14:11:32 GMT 1
hardcore en hardstyle voor mij
|
|
Deleted
I have made 0 posts
Post by Deleted on Mar 22, 2015 16:44:44 GMT 1
Trap, Dubstep, Hardstyle en hardcore voor mij ^^
|
|
epicluppie
level 1, Squire
Dark Stone
I have made 8 posts
Post by epicluppie on Mar 22, 2015 17:59:17 GMT 1
hardcore hardstyle geheime zender muziek
|
|
leiden11
Dark Stone
items:
I have made 9 posts
Post by leiden11 on Mar 22, 2015 21:25:13 GMT 1
techno, dubstep en al dat soort dingen. Luister ook graag naar Pink Floyd
|
|
darkie
level 1, Squire
I have made 3 posts
Post by darkie on Mar 23, 2015 4:35:20 GMT 1
|
|
mit9
Dark Stone
items:
I have made 14 posts
Post by mit9 on Mar 25, 2015 18:47:04 GMT 1
Hardstyle, hardcore.. ben naar een aantal festival's/feestjes geweest en ga nog steeds wel is.
Maar zo overdag op het werk vaak slam fm of iets.
|
|
Deleted
I have made 0 posts
Post by Deleted on Mar 30, 2015 9:55:18 GMT 1
Muziek is een lastige mijn muziek smaak is zo breed hihi. Ik luister op zijn tijd klaziek (heb zelf in operrette & Musical gespeelt.) musical, hordcore hardstyle rawstyle dubstep rock metal etc.het enige wat ik echt pas luister als ik een flinke slok op heb is nederlandsemuziek als jan smit, nick en simon etc (er zijn der maar een paar die ik wel goed vind.) en kwa rap luister ik eigenlijk alleen eminem voor de rest vind ik het niet zo.
|
|
|
Post by thundermikez on Apr 1, 2015 20:25:07 GMT 1
lekker migos 101 barz
|
|
sporter
level 1, Squire
items:
I have made 3 posts
Post by sporter on Apr 1, 2015 20:48:10 GMT 1
bijna alles. ben niet echt fan van sommige nederlandse zangers, hardcore of hardstyle ook niet echt. geef mij maar iets van Queen of iets van Monstercat bij voorkeur.
|
|
stakenpk
level 1, Squire
World 10 G.E. --> Z.O. / Z.W
I have made 7 posts
Post by stakenpk on Apr 13, 2015 12:56:56 GMT 1
100% hardcore en harder voor mij graag
|
|
mystery
level 1, Squire
I have made 2 posts
Post by mystery on Sept 16, 2015 17:05:42 GMT 1
muziek, daar hou ik wel van In de auto luister ik altijd naar Veronica. Ik heb een aantal bands die ik echt goed vind, dit zijn de Manic Street Preachers, Led Zeppelin, Hermano, Nirvana, P.O.D. en Lenny Kravits. Een aantal bands zal je nog wel nooit van gehoord hebben, dus ik zou zeggen luister er maar eens naar op youtube Groet, Bergitha
|
|