ßurning
Administrator
Dark Stone - Owner items:
Bezig met darkstone clan boards
I have made 167 posts
Post by ßurning on Mar 20, 2015 0:54:26 GMT 1
het volgende filmpje verdiend wat achter grond verhaal want anders begrijpen de gene die het weten het niet en wat er aan de hand is..
dit hele gedoe begon op 6-6-06 (jaa duivels nummer) iemand (ben de naam ff kwijt) had als eerste 99 construction gehaalt en gaf een groot feest in zijn huis, maar op een gegeven moment werd het te druk en hij trapte iedereen uit zijn huis, durial was op dat moment in de box ring en toen hij samen met iedereen uit het huis werd getrapt gebeurde er wat vreemds namelijk hij behield de mogelijkheid mensen aan te vallen dus wat deed de brave jongen hij ging naar falador op zoek naar spelers met phats en santa/h masks om die vervolgens in elkaar te meppen en hun spullen te jatten en wat volgde was het meest besproken gebeurtenis in runescape geschiedenis namelijk th falador massacre. zelf was ik op dat moment er ook maar ik weet bij god niet waar ik sta of ben, let vooral op de player mods die iedereen waarschuwen om alles in de bank te gooien er ontstond vette chaos en het leek wel een druppel bloed in een bad vol met haaien!
durial werd natuurlijk gebanned en ging de geschiedenis in als runescape meest beruchte speler!!..
je bent geen echte runescape speler als je dit verhaal niet kent en het filmpje nooit heb gezien dus ik dacht laat ik het even delen!
|
|
|
Post by abces94 on Mar 20, 2015 16:57:41 GMT 1
mooi om dat nog eens weer tezien ! vet dat je daar bij was ~! is toch een stuk geschiedenis
|
|
mit9
Dark Stone
items:
I have made 14 posts
Post by mit9 on Mar 20, 2015 18:16:08 GMT 1
Wat echt? Welk jaar was dit ongeveer? want speel namelijk ook al 10+ jaar.
|
|
ßurning
Administrator
Dark Stone - Owner items:
Bezig met darkstone clan boards
I have made 167 posts
Post by ßurning on Mar 21, 2015 23:52:02 GMT 1
Wat echt? Welk jaar was dit ongeveer? want speel namelijk ook al 10+ jaar. dacht 2006
|
|