mystery
level 1, Squire
I have made 2 posts
Post by mystery on Sept 15, 2015 18:51:42 GMT 1
Hallo allemaal , Alhoewel ik zie dat dit forum niet echt actief is en er zich maar weinig hebben voorgesteld, wil ik deze kans niet voorbij laten gaan elkaar wat beter te leren kennen. In het dagelijks leven kennen mensen mij als Bergitha. Ik woon sinds juni in de mooie stad Zwolle. Samen met mijn vriend heb ik hier een mooi appartement gekocht. Ook woont mijn jongste zoon nog bij mij, maar deze wil binnenkort naar Engeland om af te studeren. Zelf heb ik al heel wat ambachten gedaan in mijn leven, waarvan ik de laatste 6 jaar in de thuiszorg werk. Ik help mensen met problemen met hun huishouden en begeleid ze daarin. Dit bijvoorbeeld bij demente bejaarden of mensen met een psychische stoornis. Zwaar werk, maar ik zorg nu eenmaal graag voor anderen, dus het is geen last. Ik speel heel graag rs en doet dit al meer dan 10 jaar, helaas heb ik daar iedere dag maar 1 a 2 uren voor. Dus ben en blijf waarschijnlijk altijd een noob de rest van mijn vrije tijd ben ik gewoon druk met van alles en nog wat. Ik hou van grappige filmpjes kijken zoals funniest home video's , ik hou namelijk heel erg van lachen en plezier maken. Het leven is soms al zwaar genoeg, of niet dan ? Groetjes van Bergitha
|
|
ßurning
Administrator
Dark Stone - Owner items:
Bezig met darkstone clan boards
I have made 167 posts
Post by ßurning on Sept 15, 2015 19:38:31 GMT 1
Hallo allemaal , Alhoewel ik zie dat dit forum niet echt actief is en er zich maar weinig hebben voorgesteld, wil ik deze kans niet voorbij laten gaan elkaar wat beter te leren kennen. In het dagelijks leven kennen mensen mij als Bergitha. Ik woon sinds juni in de mooie stad Zwolle. Samen met mijn vriend heb ik hier een mooi appartement gekocht. Ook woont mijn jongste zoon nog bij mij, maar deze wil binnenkort naar Engeland om af te studeren. Zelf heb ik al heel wat ambachten gedaan in mijn leven, waarvan ik de laatste 6 jaar in de thuiszorg werk. Ik help mensen met problemen met hun huishouden en begeleid ze daarin. Dit bijvoorbeeld bij demente bejaarden of mensen met een psychische stoornis. Zwaar werk, maar ik zorg nu eenmaal graag voor anderen, dus het is geen last. Ik speel heel graag rs en doet dit al meer dan 10 jaar, helaas heb ik daar iedere dag maar 1 a 2 uren voor. Dus ben en blijf waarschijnlijk altijd een noob de rest van mijn vrije tijd ben ik gewoon druk met van alles en nog wat. Ik hou van grappige filmpjes kijken zoals funniest home video's , ik hou namelijk heel erg van lachen en plezier maken. Het leven is soms al zwaar genoeg, of niet dan ? Groetjes van Bergitha heyyy myst leuk je hier te zien! ja forum is beetje traag maar komt vast wel weer
|
|